Söndag kväll

Söndag kväll och jag har igentligen inget spec att skriva.
Helgen har varit chill, kalas, mensvärk, huvudvärk, filmtittande och lite sånt därnt. Sen har jag varit lite taskig med, illa och fy på mig, jag tror jag försöker skyller på äckliga kvinnliga hormoner!
Det är fusk fusk fuuusk att vi ska gå och blöda och ha oss när det motsatta snopp könet inte plågas på något sätt. Inte nog med att vi blöder, det skulle jag väll kanske lite kunna stå ut med, nä det gör ont också. Fy skam!
Det ända jag just nu faktiskt kan komma på som är negativt med om man skulle haft det motsatta snopp könet är att få stånd när man verkligen inte alls vill ha det. Vad finns det mer för negativt? Säg mig det eller ge mig en snopp!

Imorgon ska jag till tandläkaren. Jag har aldrig haft något emot att gå till tandläkaren, inte så att jag ropar jippy och firar så fort jag får en kallelse dit. Men det har lixom gått ok. Men sen sist jag var där och en tandhygenist gick loss i min mun sitter jag faktiskt här och verkligen hoppas att jag ska slippa något sånt skit imorgon. För det var fan inte roligt och bekvämt var det då absolut inte. Blod smakade det också sen resten av dagan.

Jag har hittat en ny bra grupp på min syrras sida. Ibland är det så skönt med bra "ny" musik. De sista dagarna har jag mest lyssnat på Håkan så nu ska jag byta lite haha.



Tjingeling

Kommentarer
Postat av: Äääntån

Inte för att vara taskig, men tror faktiskt inte du hade passat särskilt bra med snopp.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback