Söndag

I dag känns det som en söndag. Det var längesen faktiskt som jag verkligen kände "oh idag är det mån/tis/ons....osv".
Så det är lite småmysigt antar jag.

Igår var jag och Therese i Köpenhamn. Mesta delen av tiden var jag så jädrans varm. Enligt vädret skulle de regna typ hela dagen, men regnade det? Nooope icke, solen sken och jag hade för varma kläder haha. Men men det var trevlans iaf, fast nu i efterhand om man tänker efter så kollade vi inte i så himla många affärer. Jag köpte iaf bikiniunderdelen till bikiniöverdelen som jag inte har hittat någonstans i Malmö. Så nu slipper Therese följa med och leta bikini mer, hon tycker jag är hopplös och efter ett tag när jag har sagt nä till det mesta låter hon som värsta mamman haha.

Igår rensade jag låtar på min mp3 och la till låtar.
När jag lyssnar på min mp3 är där låtar som jag nästan alltid trycker förbi så jag tänkte att jag lika bra kunde ta bort alla dem låtarna.
Så ja, där satte jag mig igår och skulle ta bort alla dessa låtar. Hur många tror ni att jag tog bort? Inte så många iaf, för helt plötsligt tyckte jag att de var bättre och förtjänade att vara kvar. Dock var det desto fler låtar som lades till. Efter att jag var klar var jag nästan lite småkär i mp3:n och ville bara ut och åka buss..
..Men ja, vem bryr sig om detta haha.


Näe, nu ska jag göra mig lite i ordning och åka en tur med min moooooder.
Tjingeling!

Kommentarer
Postat av: Äääntån

Jaaag bryr mig om din mp3, eller njae kanske inte ändå.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback