Sommaren 2008

Sommaren -08

-gjorde du något i sommar som du aldrig gjort för?
Tatuerade mig, om för två veckor sedan räknas till sommaren? Annars tror jag inte jag gjorde det.
- dog någon som stod dig nära?
Nej
- vilka länder besökte du?
Inga
- är det något du saknar sommaren 2008 som du vill ha sommaren 2009?
Mer stranden, mer ledigt, grillkvällar, utomhus partaj...mer av allt möjligt
- vilket datum från sommaren 2008 kommer du alltid att minnas?
..inget spec tror jag
- största misstaget?
Vet inte
- har du varit sjuk eller skadat dig?
Inget mer än lite förkyld =)
-Bästa köpet?
hum.. min jacka kanske haha, allstå inget spec
Vad spenderade du mest pengar på?
mat, godis, kläder
- gjorde någonting dig riktigt glad?
Karusellåk på Lisseberg
-vilka låtar kommer alltid påminna dig om sommaren 2008?
Bra fråga, vet inte, men jag vill veta
-är du gladare eller ledsnare i sommar jämfört med tidigare somrar?
Ledsnare
- vad önskar du att du gjort mer?
Samma saker som jag skulle viljat ha mer av
- vad önskar du att du gjort mindre?
Jobbat och grubblat
- hur tillbringade du midsommarafton?
Med mat & partaj hemma hos Carro och sen fest ute i..vart var det Åkarp? =)
- favoritprogram på tv?
Ingen aning
- bästa boken du läste i sommar?
Har blitt en del böcker, men kommer inte ihåg vad någon heter haha
- största musikaliska upptäckten?
Hum, det vet jag inte heller
- något du önskade och fick?
Att jag skulle komma iväg och resa nu till hösten
- något du önskade dig men inte fick?
Antagligen
- vad gjorde du på första dagen på sommarlovet?
Jag är ju då där man inte på riktigt har sommarlov, tyvär haha
- hur skulle du beskriva din stil sommaren 2008?
Som min vanliga stil
- vad fick dig att må bra?
Utflyckter, paddling, de få gångerna på stranden
- vem saknade du?
Jag saknade ett tag småland och gamle Gunnar
- de bästa nya människorna du träffade?
Therese, även om jag inte träffade henne i sommras, men de e nu i sommar det mest har "klickat" tycker jag ;)
- sommarens besvikelse?
Hum, inget spec. Den blev som jag trodde
- sommarens bästa?
Göteborg-Lisseberg och paddling

Det var det deeeee =)



 


Kommentarer
Postat av: Äääntån

Oho var länge sen man såg en lista här. Får kanske ta och fylla i ngn sådan själv.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback