September

Jahaja, då var det den första september. Hur i helsike gick det till? Men ja.. nu är det så det är!

Igår hade jag min sista jobbedag. Sjukt så snabbt den dagen gick för att vara en dag med sjukt seg tid 09.00-18. Men det är bara till att tacka och ta emot.
Nu har jag tänkt ha en vecka utan jobb och sen blir det till att vara behovare.
Ska ju bli intressant att se hur denna veckan blir och hur rastlös&knäpp jag kommer bli. Men men, vem vet jag kanske inte blir rastlös&knäpp alls. Kom precis underfund med att jag iaf inte ska börja dagarna med att lyssna på lugna sorgliga låtar. Så därför har tempot ökat här nu!
Men i vilket fall som helst ska jag iaf ha en chilldag idag har jag bestämt mig för!

Det var en muchu muchu trevlans kväll i fredags :)! Mycket skratt och fniss åt princip ingenting.
Sen är det sjukt skönt när man går och lägger sig och är helt bombsäker på att man ska vakna bakis, men vaknar man bakis? Nä man slår upp ögonen, känner efter lite och känner att man mår bra. Då tycker man att gåradgen var ännu bättre!



Tjingeling!

Kommentarer
Postat av: Emelie

Haha Yeeah fredagen var superb! Synd du inte joinade oss... Blev riktigt skoj! =)Vad ät det jag hör Lina!??? Tattooo? Nyyyyyfiken!

Postat av: tus

haha ja det var en trevlig kväll :D dagen efter var dock inte lika rolig! hihi

2008-09-04 @ 12:08:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback