Höst

Några gånger den senaste tiden har jag sagt lite här och där att nu börjar fan hösten, men då har jag bara fått tillbaka svaret typ att "näe, det är sensommar, än finns det lite av sommaren kvar" och jag har väll lite sådär snällt gått med på det.
Men nu har jag sett folk med både halsduk, vantar, vinterskor, vinterjacka, mössa och det är fan kallt ute. Så nu är det fasiken höst på riktigt, iaf för mig.

Imorgon ska jag och fylla på mina vaccinationer lite, det är en sån sak som är så himla tråkig att lägga pengar på. Ska bli kul att se vad man får belata för det kalaset. Fast jag måste ju erkänna att jag heldre lägger pengar på det än blir dödligt sjuk!

Resten av kvällen är: Varm dusch, våfflor, massa tv-tittande och njutande av att vet att jag jobbat idag och inte har valt att  jobba imorrn.

Tjingeling!

Kommentarer
Postat av: Emelie

Ah ja vaccinationspengar suuuger! Tog precis min sista spruta för nån vecka sen! Mitt kalas slutade på ca 2000:- :-O


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback