Fredag

Fredag today. Känns det som fredag? tja, jag vet inte riktigt.

Igår betalde vi resan =) det känns så sjukt overkligt att det på tisdag är en månad tills jag åker. Lika overkligt känns det att om vi kommer hem det datumet vi har och inte ändrar det, så har det redan varit julafton och är snart ett nytt år.
Nytt år, det känns fan så jäkla skumt. Känns inte alls som att det var längesen vi var hemma hos Martin, laga mat och partaja. Men på ett annat sätt känns detta året så låångt, och det har väll inte direkt blitt som jag kunnat ana. Men det är som det är och jag har blivit några upplevelser rikare både på gott och ont antar jag. Nästa år är ett nytt år och då ska.. ja, jag vet inte vad. Men de ska bli bra =)!

Men vad babblar jag om, nästa år? Först har jag två och en halv månad i en massa länder jag aldrig tidigare har varit i att uppleva med sol&bad vaarje dag, festande, vandring i regnskogar, tigrar&apor haha?, ta dykarcert&dyka, snorkla, nya männsikor, äventyr, shopping och en massa annat! Det är galet, och jag fattar fortfarande inte att det är på riktigt och att jag faktiskt hittade någon att åka med =)! Den ända gången hittills jag faktiskt att känt att det var på riktigt var när vi var inne på Big travel i Växjö och precis hade bokat resan, det var en känsla i sig haha!
Dock kommer det kännas konstigt och sorgligt att åka med. Men så är det och jag vet att det behövs.
Projekten just nu heter reseförsäkring och en "massa annat att göra innan avgång". Det är fan vad det är klyddigt med försäkringar!

Åter till att det är fredag. Ikväll blir det mat och bio med Therese, treeevlans värre. Haha vi har snackat om denna filmen sen första gången vi såg den på reklamen innan sex in the city filmen.
Imorgon antagligen träff med töserna och på söndag kanske favorit i repris och se "Patrik" en gång till om den nu skulle vara så bra.

Så lite pengar som jag har nu har jag nog aldrig haft haha, har inte varit i närheten av att vara pank på jättelänge tror jag.
Lönen kommer att vara välkommen.

NU vill jag ha bullar&ballerina!

Tjingeling

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback