Dagbok

Imorse skulle jag kunnat slita av mig håret för att jag igår ringde jobb och frågade om de behövde folk idag. De behövde folk och det är där jag idag har spenderat min dag!
Hemskt då, skönt värre nu!

Idag hittade jag&Sandra två dagböcker på vinden som jag skrev när jag var åtta och tio år.
Tänk att det är en liten jag som skrivit det, att det har gått 8-10 år sedan jag skrev det, att det bara fortarande finns och att jag inte hade en aning om när jag skrev i dem att jag skulle hitta dem när jag var tjugo och hålla på att kissa på mig av skratt när jag läste dem. Bara så himla fint på nått litet sätt !





Näe lite te, en säng, ett täcke och en tv.
Imorrn bär det av mot Alvesta!

Tjingeling

Jag vet föresten precis vad någon kommer att kommentera nu .

Kommentarer
Postat av: Äääntån

Meeeen for fakk sejk, det är John Lennons låt och inte Gröna Dagars, dem ska hålla sig till sitt eget!!!!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback