Soliga måndag

Värsta soliga måndagen idag. Trevlans värre får man ju säga :)!
Jag har till och med slått på stort och varit ute och cyklat.
På något sätt är det både höst feeling och vår feeling ute. Konstig blandning men så verkar det vara idag.




Idag är det tio dagar kvar. TIO dagar. Det är galet och jag har läst så mycket om allt möjligt att allt bara är en enda röra i huvudet haha.

De senaste veckorna har varit..ja vad ska jag säga. Jag vet inte riktigt vad jag ska kalla det...ovanligt "flytigt på bra".
Jag har inte haft en sån där äckelrastlös dag som gör att man klättrar på väggarna och blir mer än depp på jättelänge.
Anledningen till det är väll ganska enkel. Antagligen för att jag snart ska iväg och det finns hur mycket som helst att tänka på och fixa.  

Sen blir det fikatajm med Carro&Emelie =)

Tjingtjong!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback