Kapitel tre

Jahaja, då sitter jag här dagen innan.
Det är allt nervöst och jag är bölig haha.
Bölig och nervös är ingen bra kombination, spec inte när man har en del "hejdå" att säga. Och speciellt inte om några av dem "hejdåna" är till typ lika böliga och blödiga personer som jag själv hehe.
Jag hade seriöst gärna hoppat över hela den grajjen, men det kan man ju inte heller riktigt göra. Så ser inte helt fram mot denna dagen och morgondagen innan klockan är typ två. Sen måste jag pusta ut och ta vara på allt!
Nä nu måste jag igen sluta låta som jag ska vara borta flera år haha !!

Det är inte så att jag för en sekund ångrar att jag ska åka. Det gör jag verkligen inte. Jag vill åka, det är bara en så jävla konstig och sorgsen känsla på nått sätt. För säkert huuur många som helst är detta en minimalsak, men jag vet inte riktigt, för mig känns det som en ganska enorm sak! Speciellt eftersom jag inte helt känner min kära resekamrat...men det blir förhoppningsvis bra det med :)!

Jag är iallafall jävligt glad att det blev detta och inte något av mina andra påfund om au pair eller språkresa.
När jag väl har kommit iväg kommer detta att bli super :) !

Ett nytt kapitel - kapitel tre i mitt liv kommer imorgon att starta!

Ta hand om er !
Tjingeling

Kommentarer
Postat av: Caroline

Det kommer bli jäääätte bra Muffan =) Det är ingen minimal sak alls, det är jätte stort och du kommer klara det galant! Du kommer få det hur härligt som helst och behöver jag säga att jag är sååå avis ;)?! Ta nu hand om dig och ta vara på varenda sekund av denna chans du får =) Vi ses när du kommer hem igen! Ha en trevlig resa och hoppas ditt kapitel tre blir braaa ♥ . God jul min vän ;)

2008-10-15 @ 11:24:36
Postat av: Emsan

Hihi raring lilla! =) Det är ju faktiskt en stor sak att vara borta så länge eftersom du inte varit det tidigare. Och som du säger...nu när du inte helt känner din nya vän heller. Däremot så tvivlar jag inte på att du kommer få det underbart! Du måste ta vara på tiden (den går alldeles för fort). Sug in alla upplevelser och le lite extra varje dag. ;) Jag kommer tänka på dig och avundas det du ska vara med om. =) Vi ses snart igen Linis! Kramar till dig! Kärlek!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback