Natt

Jag har tråååk.
Om typ 19 min är det bara en vecka kvar. Snacka om att det är dags att räkna ner på allvar då.
Då blir det den sista fredagen, sista lördagen........sista onsdagen i Sverige på typ 70 dagar. Skumt!
Allt börjar lixom så smått bli sista gången, scary! Jag måste dock sluta tänka och låta som att jag ska dö eller nått. Jag ska ju faktiskt bara ut på en resa. Jag kommer hem igen!

Till något annat ; Ikväll var det en muchu trevlans och mys fika med Sara :)

Till något annat igen;Utbildningar..varför finns dem inte där man vill att de ska finnas och varför kostar vissa av dem för mycket pengar? Jävligt dålig stil tycker jag!

Och igen ;


Nu ska jag verkligen sova.
Tjing!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback