Lödda

En lööörendagen today! Sista sverige lördagen på ett tag, jag vill inte tänka "sista gången på ett tag tanken" , men det är omöjligt att inte göra det haha.

Om sex dagar är jag i Hong kong, det känns så overkligt att jag måste ta mig en titt på min lilla hög som jag än sålänge har lagt fram på golvet här brevid för att på ett litet sätt ändå inse att det är så det är.
Det mesta är nu fixat och köpt och det som jag inte har köpt här hemma får jag helt enkelt köpa där under resans gång, lär ju vara billigare där med =)! 

Idag blir det middag hos mormor&morfar och ikväll blir det partjaj. Trevlans värre.
Men först blir det att städa rummet iigen, det rummet går inte och hålla städat mer än nästan en dag sen är det kaos igen.
 

 

Tjingeling

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback