Jävligt ryggont & två veckor kvar

Jag har saaaatan i gatans ont i ryggen. Typ hela tiden, vissa stunder känns det som att det har gått över lite, men sen rör jag mig lite och då kommer den satans smärtan igen. Maybe baby borde jag inte ha jobbat igår, jag borde iaf kanske gått hem efter ett tag. Men gjorde jag det? nä icke, när det blev värre och värre blev det mindre och mindre tid kvar tills jag skulle hem, så jag tänkte att har jag klarat hela dagen klarar jag några enstaka timmar till. Korkat tänkt? Ja, kanske!
Det är fan vad jag blir nojjig över saker nu när det närmar sig att åka. I några dagar har jag haft oont i min visdomstand och inte kunnat käka på ena sidan, ska till tandläkaren imorrn, jag har fått för mig att jag har ont i ena lungan när jag andas(vet inte om det stämmer eller inte men känns inte värsta bra om man ska dyka och grajjer), nu denna satans ryggen och lite annat smått och gått.

Ja på tal om resan. Idag är det exakt två veckor kvar tills vi åker. Vid denna tiden då är vi nog på väg till Kastrup.
Det känns galet, sjukt spännande, galet, nervöst, förväntansfullt, äventyrligt, sorgligt, läskigt, kul, underbart, skönt att slippa lite av denna skithöst, det känns helt enkelt lite av varje men det känns som sagt sjukt spännande och jag är så nyfiken på allt vi ska få uppleva och se och jag börjar bli jädrans sugen på all MAT!
Vi har föresten ett ställe till prickat och klart som vi ska till:  Borneo.
Så nu är det Hong kong - Filipinerna - Borneo - här vet vi inte än - hem från Thailand.
Två och en halv månad känns ändå hyfsat länge, men när man tänker på alla länder man vill till känns det inte som allt för länge och man undrar hur man ska hinna haha.

Till något helt annat. Det är fan vad man blir av med fjärkontroller i sängen när man kollar på tv. Speciellt nu med ryggfan är det sjukt störigt när man ska sätta sig upp/ställa sig upp och behöva leta bland kuddar och skaka täcke för att hitta den man letar efter. Jag funderar starkt på att knyta fast alla i långa snören och sen knyta fast ena änden av snöret i bordet bredvid. När man är av med någon fjärrkontroll är det bara att dra i ett av snörena så har man hittat kontrollen. Woooolla vad smart! Ännå smartare är om man har olika färger på snörena. Vilken idé - jag kommer blir rik!

Idag ska jag ha värsta chilldagen är det tänkt. Jag måste dock städa mitt rum, jag trivs då inte där nu! Sen ska jag komma på nån liten överraskning till Sandra hade jag tänkt, det lilla (längre än mig) livet kanske behöver det!

Näe om man skulle käka lite frukost istället för godis?

Tjingeling!


Kommentarer
Postat av: Caroline

Liiina! Att du inte kom på det där med snörena lite tidigare, väääärsta UF idén ju ;) Förresten är jag är såååå avis på din reeeesa!!! Krya på rygg, tand och lunga =)!Puuusss

2008-10-02 @ 16:12:03
Postat av: Emelie

Haha jag tycker personligen inte att det var något fel på UNDERBARA UNDERVARA UF! moaha ;) Men det var fan smart med snörena Lina. Behöver jag säga att jag vill följa meeeeeeeeeeeeeeeeed!? Gah! Carro ska vi ta en sista minuten? ;) Eller vad sägs om en chai nästa vecka? puss på er!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback