Inte som planerat

Ännu ett inlägg. Vi lossar att det är fredag redan så det inte verkar som att jag är överaktiv här!

Denna dagen blev då inte som planerat!
Planeringen var ju att städa,doona och fixa en massa här hemma så att jag skulle ha lust att vara på mitt rum igen.
Men jag har fortfarande ingen lust att vara på mitt rum. Varför? Jo för att det som sagt inte blev som planerat.

Istället blev det en runda med min kära far, inte den kortaste heller, hela tre timmar var vi på shoppingtur och inte vilken shoppingtur som helst. Vi var bara i sånna där "grabba&gubbe affärer" som media market, net on net, teknikmagasinet och sånt däärnt, sen hann vi med en liten fika med! Så nu har jag mindre pengar men är en ipod rikare och ett minneskort till kameran rikare.
Störigt var dock att de minneskortet som jag behövde till min kamera var dyrare än typ alla andra. Jag köpte ett på 2GB som var dyrare än vissa andra minneskort som var på 8GB. Illa illa.

Nu ska jag fortsätta klura med itunes, inte det lättaste..än iaf!

Tjingeliiiing!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback