Idag bär det av

Väskan är packad.
En sak på väskan gick precis sönder. Jävligt otajmat.

Jag mår smått illa haha. Fast kan bero på att jag e huuungii, men vem vet.
Och jag har fortfarande inte fattat att jag åker , undrar när jag kommer att inse det!
Om typ fem timmar lyften planet mot London, sen får vi va där typ två timmar och sen bär det av mot Hong kong.
Jävligt skumt haha! I Sverige tid landar vi i Hong kong vid typ sju på morgonen. Så nu vet ni =)!

Börjar få lite brottom här nu känner jag.

Ni får hålla utkik här på bloggen och på resedagboken där jag heter laiiina88 (
http://www.resdagboken.se/Default.aspx?documentId=3&userId=234394&section=undefined).
Kan väll tänka att de blir lite mer "personligt" här och mer allmänt där, men vet veet !
På resedagboken kan ni föresten med kolla in Jeanettas resadgbok, hon heter enkelt : jeanetta

Ha det super här hemma och va rädda om er.
Och släng gärna iväg ett mail eller så lite då och då =) !!
Kommer allt sakna många av er ♥ ! Men vi ses till typ nyår =) !!

Tjingeling på er!


Kommentarer
Postat av: Anonym

Jag ser fram emot att följa er både här och på resedagboken ;) HA DET UNDERBART LINIS! Till och med jag är spänd, tänk då hur spänd DU måste vara! hihih =) wiiie! Trevlig resa raring!

2008-10-16 @ 09:54:11
Postat av: Emelie

ja det var jag där! ;) PUSSSS


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback