En vecka

Jupp da har vi varit ivag i typ en vecka.
Och hur kanns nu detta?

Jo det kanns bra, iaf for det mesta.
Det ar sjukt att vi bara har varit ivag i typ en vecka. Det kanns som det var evigheter sen jag gav mig av hemifran och anda har vi typ 9 veckor kvar.
Imellanat har man en jakla hemlangtan och imellanat kanns det nastan ingenting.
Imellanat ar det jatteskont att var med en man inte kanner sen innan och imellan at skulle jag kunna gora lite vad som for att vara med en som kanner mig sa bra som de gor.
Saknar dock att vara helt ensam da och da for nu ar det att intensinvt umgas med en och samma manniska dygnet runt.

Det ar sjukt sa mycket man upplever, bara pa denna veckan kanns det som att jag har upplevt mer an pa flera evigheter.
 
Hur som sa saknar jag er iaf, ibland mer och ibland mindre ;)
Igar blev jag sa jakla sugen pa jordgubbssaft och idag blev jag jag sugen pa att vara pa KB och hora Emelie tjata om hur haarligt det var. Man kommer pa sanna konstiga saker man saknar,saker som man inte skulle ha en tanke pa att man skulle sakna nar man var hemma, och jag saknar att bara kunna satta mig i min sang nar jag vill, vara sjalv och lyssna pa en massa hog musik. Ipoden ar iaf mitt basta kop pa lange haha :)

Idag har vi haft dykteori heela dagen lang och jag ar riktigt trott pa engelska.
Ser fram emot nar vi har klarat dessa dagarna och ar klara med vart cert. Nu har vi anda en del masten med en massa teori, tider och dyk vi maste gora. Jag vill inte ha masten har, men men det ar bara nagra dagar till sen ar vi fria =)

Jag har iaf kommit pa massa kloka saker som jag ska se till att gora for mig sjalv nar jag kommer hem.
Men det ska ju bli intressant att se hur det blir med det hehe.

Nu kommer jag fa vanta jattelange har kanner jag, vi har redan suttit har i en timme och inte forrens nu har jeanetta fatt micken till datorn och funka sa att hon kan prata med sin kara pojkvan. Illa for mig.
Ar det nagon som har en liten mick som vill prata sa hor av er!

Tjingeling pa er!

Kommentarer
Postat av: therese

jag har mick, vi kan prata =D haha

2008-10-31 @ 11:49:58
Postat av: Emelie

UPDATE =O

Postat av: Äääntån

Här var det livat!

2008-11-14 @ 12:06:20
URL: http://euforia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback