Dendära huvudvärken

Mitt huvud går i perioder. Ibland har jag ont i huvudet hur många gånger som helst, ibland dröjer det flera veckor mellan gångerna. Igår fick jag ont i huvudet på dagen, hade ont i huvudet på kvällen, vaknade i natt av att jag hade ont i huvudet, vaknade imorse av att jag hade ont i huvudet. Det känns fortfarande men är dock bättre.
Varför denna jävla huvudvärk? 
Denna gången har jag inte drukit för lite, inte ätit för lite, inte sovit för lite, inte drukit någon sprit, inte kisat i solen och inte slått huvudet i något. Hade det varit något av detta jag hade gjort hade jag förstått lite, men nu är det ett myyyyyysterium haha! Men nu är det väll så mitt huvud fungerar av äckliga arvsanlag från min käre fader. Ibland suger arvsanlag! Men så länge det "bara" är huvudvärk man ärvt så får man väll vara glad!
Helt onödigt vetade detta, men nu blev det så.

Ännu en solig dag här hemma.
Idag blir det till att åter läsa massa saker, åter städa, åter åka till stan (det börjar bli tråk med alla saker jag måste köpa men inte helt riktigt hittar) sen är det tänkt att avsluta med en fika =)!

Igår hyrde jag och Sandra "P.S I love you".
Jag trodde att det skulle vara väärsta bölarfilmen,och då menar jag vääärsta!
När jag och Sara skulle hyra film då i fredags ville hon hyra den, men jag kände inte för en tårdrypande film just den kvällen. Men igår blev det iaf den och vi kurade ihop oss med filtar, ljus och godis i källaren. Jag hatar sorgliga filmer och sorgliga slut eftersom jag inte förstår meningen med dem. Varför medvetet kolla på något som man vet att man kommer bli ledsen av?
Men vi kollade iaf på den, visst vi grät i kapp lite här och där. Vissa gånger grät jag inte ens för filmen utan för att Sandra satt och grät och det smittade av sig. I vilket fall som helst så var den inte alls så sorglig som jag trodde att den skulle vara. Viktigaste av allt: Den slutade lyckligt. Död åt olyckliga filmslut !



Nu ska jag tvätta håret för det är verkligen på tiden. Mitt hår är inte alls bra när det är nytvättat. Det krävs lite skit, lite trassel och minst en natts sömn för att det ska bli okey!

Tjingeling!

Kommentarer
Postat av: Anonym

hahahh ja lina så e det och kolla på film med en bölare som jag;)

2008-10-14 @ 20:04:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback