Trååk & seegt

Åh jag e så trött på de senaste kvällarna, lixom ikväll har det varit äckligt sega och tråkiga!

Tänk dem som är enstöringar och soffpotatisar på samma gång. Enstöringar och soffpotatisar som är lyckliga för att dem har just de egenskaperna (vet inte om de finns, men någon borde det ju iaf finnas tycker man). Fan va skönt för dem att inte vara beroende av några/någon enda människa i världen, och de har alltid något att roa sig med, eftersom dem är soffpotatisar kan de ligga i soffan och glo på tv och antagligen ändå känna att de får ut något av dagen och vara jävligt nöjda med det!

Inför de kommande dagarna kan jag inte direkt påstå att jag just nu har några storslagna planer direkt. Ibland (mycket sällan) kan det kanske vara skönt, men just nu tycker jag de närmsta dagarna för tillfället känns jävligt mörka och olockande. Har man en tråkig kväll kan man ändå stå ut om man vet att man dagen efter ska göra något.  Just nu har jag fyra jäkla dagar framför mig då jag inte vet ett skit som händer, det är illa illa, för jag blir sjukt rastlös och kanske lite smådepp av sånt däärnt.
Jag saknar något såntdär riktigt trevligt att se framemot. Nästan kanske så att man skulle boka en resa bara för att iaf ha något att se fram emot. Frivillig?
Idag har vi iaf snackat om Lisseberg, det skulle ju allt vara trevligt om det blev av =). Karuseller äger. Mer karuseller åt folket!

När vi ändå är inne och klagar.
Jag undrar hur många människor det vandrar på denna jord som är fullständigt glada och lyckliga.
Och då menar jag verkligen 100% lyckliga, inte 100% lyckliga en stund på en dag, för visst alla människor kan kanske då och då få ett litet glädjerus. Jag menar dem som under en längre tid, en lååång tid. Går omkring och känner att livet är för jävla underbart, att allt är exaaakt som dem vill, de vill inte ändra på ett endaste skit, de vill inte ta bort nått, de vill inte ha nått, de vill inte byta ut nått, de känner aldrig ångest, inget hat, de känner ingen avundsjuka, de känner..ja ni fattar de känner bara bra saker. 
Kan dessa människor existera? Jag tvivlar starkt, men visst om dem finns så kan jag bara säga att det är ju jäkligt kul för er det.

Näe, är det ingen trevlig kväll får jag väll åtminstone avsluta med att det har varit en trevlaans dag med fika, sol =) och att jag fått mitt livs första MVG haha, ja någon gång ska ju vara den första! Vem vet imorgon kanske det andra kommer?

Godnatt höll jag på att skriva, men nä, det får vänta.
Möjligtvis att hög musik på rummet får mig på bättre humör, det är ju definitivt värt en chans.
Adjöken!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback