Tlöööt

Och skalman han är tlöööt..

Jag är trötter, så trötter. Men det är en sån trötthet som ändå är skön, typ som när man har tränat trött, fast både trött i kroppen och i ögonen.

Det är fasiken vad det kan vara skillnad på att vara hemma och göra ingenting från dag till dag. Idag tycker jag det är och ska bli skönt att vara hemma, nörda här, kolla på tv och..hum ja de e väll typ det man gör hemma en kväll haha. Men ja, som sagt idag uppskattar jag det (iaf än sålänge haha), medans man vissa kvällar får världens myror i kroppen och vet inte alls hur man ska få kvällen att gå. Fast, ja haha, jag antar gaaanska starkt att det beror på vad man har gjort på dagen. Har man inte gjort ett skit på hela dagen brukar det för det mesta vara drygt att inte göra något på kvällen, men idag har jag jubbat och haft mig, varit irriterad på alla dåliga ordrar, svurit tyst för mig själv om hur dum man som beställare kan vara och lyft maaassa tungt. Då är det skillnad, då kan det vara skönt med en sånhär kväll då och då tycker jag allt.
Hade dock varit ännu lite skönare om jag hade haft ett städat rum att slå mig till roo i, men så är ju inte riktigt fallet.
 
Håller föresten med Sara om att "For the sun" är braaaao :) !
Varför är det mycket oftare som man, iaf jag tycker att början i låtar är bättre än slutet?
I denna låten är det iaf så !

It's been four years since I saw the ocean
It's been five nights since I held your hand
It's been forever since we talked
the whole night through
It's been too long I need a comfort hand


Näe, Tjing på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback