Tisdag

Idag blev det en liten fika med Emsan och Carro. Idag kändes det dyrt på nått sätt, små mackjävlar haha.
Men de va trevligt med en liten oplanerad fika sådär, för jag hade inget alls planerat idag mitt på dagen så kunde blitt risk för seg dag.

Sen var jag hos "doktorn", jag fick ett nytt recept och frågade två små enkla och snabba frågor. Det var ett dyrt jävla besök. Det kostade 300 kronor och jag var där inne i max tre minuter. Hundra kronor i minuten, haha dyrt. Orka. Så idag kom jag upp i det priset när man får ett frikort, så nu får jag gå till läkaren och sånt där i tre månader gratis haha. Snacka om att känna sig som en sjuk gammal kärring när man får ett frikort. Men men, så är inte fallet, så de spelar ju inte någon roll :). En sak som e bra med det är att jag nog kan testa dendära akupunkturen gratis nu, alltid nått haha.

Nästa vecka ska jag på student. Det är konstigt. Jag vet jag tjatar om allt med tiden som är konstigt och bla bla bla, men jag kan inte förstå och inse att det har gått ett år sen vi tog studenten och att det nu är dags för studenter igen, ett år senare! Att folk börjar få sommarlov, att kurserna man pluggat nu är typ slut, att man snart börjar jobba och bla bla bla. Haha suck..

Näe, nu ska jag vänta på att  " Hasses brorsas låtsassyrras kompis" ska börja. Haha de e baaall! Speciellt när det är sånna vuxepetterungar med som ska låta så jävla vuxna och kunnande. Det är störigt med sånna ungar, men jag kan inte låta bli att sitta och garva åt dem iaf! Spec inte i det programmet om det handlar om något kul.
Jag vill inte ha en vuxepetter unge!

Idag såg jag föresten en kille som gick så sjukligt osexigt. Han såg ut som en blandning mellan värsta spännisen, en gorilla och en sån gubbe som gick omkring med ett litet skynke över sin lilla trevliga mandom och en sån "hubbahubba" klubba släpande i marken efter sig och säger "ugh ugh" typ!


 
Det är så trevlans när man snubblar över en brao låt som det var ett tag sen man hörde!

Näe gott folker, tjingeling på er!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback