Tisdag

Trevlig dag idag må jag säga. Thanks!
Första gången jag spelat bowling mitt på blanka soliga dagen. Och nog första gången jag har förlorat alla rundor haha, men men =P!
Haha jag undrar vad fasiken man gör om man jobbar på ett sånt ställe där det mesta drar igång senare på dagen/kvällen. Idag var där 3-4 stycken som bara stod, glodde, pratade med varandra, hade inget att göra och gick till rökrummet. Fy fan vad segt om det är folk som man inte alls gillar eller inte har ett skit att prata med !

En liiten besvikelse fans det dock idag, eller nä två, pommesen på burger king var halvt missbildade och jag valde helt fel smaker på glassen vid kanalen.

Näe nu ska jag ta mig lite teeee och vänta på att sista avsnittet på andra avenyn ska börja. Det kommer med stor sannolikhet sluta med något helt korkat, mesigt, långsökt eller allmänt sjukt.

 


Tjing


Kommentarer
Postat av: Anonym

hejsan!

hoppas allt är bra!
jag undrar om du kanske hade kunnat rösta på min hund i en tävling hon deltar i.
om du tycker hon är söt såklart :)

www.enlitentax.blogg.se

2008-05-20 @ 19:48:30
Postat av: Anonym

Aa den är allt speciell, men som du säger...trevlig på nåt vis! =) Ses snart gull!

Postat av: Äääntån

Tack själv. Vilken kross på bowlingen det var förresten :P I rock!

2008-05-21 @ 18:05:52
URL: http://euforia.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback