Skratt och gråt

Jäklar vilken skillnad det har varit på värmen idag. Från att nästan svettas till att frysa satan.

Hehe känns som jag har jättemycket att behöva och vilja skriva, men vet inte alls vad eller hur jag skulle skriva det.
Jag vill bara vakna snart och märka att det ska ha gått ett år eller nått, att saker ska ha upplevts och att saker ska ha gjorts. Och att  jag den dagen ska jag ha slutat tänka så förbannat mycket, slutat känna efter så satans mycket, vara ute ur den onda cirkeln och bara låta saker vara, ta det som det kommer helt enkelt.


Tack för alla timmar idag, tack för att du fortfarande är den bästa i mitt liv, tack för att jag har dig att prata med allt om, tack för att du fortfarande är min bästa vän. Ja de finns så mycket att tacka dig för, men förlåt för alla tårar du fått torka och all tröst du har fått ge på sista tiden.
Jag hoppas på ett så jäkla lyckligt slut någongång så de knappt finns, utan att vi ska ha sårat varanda allt för mycket på vägen dit !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback