Regn

Haha, ändå kul att de va så himla varmt för ett tag sen med sol och allt och nu är det kallt och regn. Ännu roligare att man på vissa ställen kan läsa att det istället för regnar snöar. Bara snön håller sig borta härifrån.
Kan faktiskt inte komma ihåg när det regna senast här, så idag har det faktiskt varit småmysigt. Men nu har vi upplevt det en dag så nu kan det bli sol igen tycker jag!

För tillfället är jag sjukligt äckel mätt, först käkat middag och sen krängt godis med Sandra.
På kanske en månad har jag inte varit sugen på godis typ en ändå gång. Men tjo nu har jag ätit godis fredag, lördag & måndag, som de kan vara. Kan dock kanske bero på att det är en mindre uppskattad tid i månaden, fast de brukar inte spela någon större roll för min del. Men ja haha skitsamma.

Det är sjukt att det snart igen är sommar, och vad ska man göra då? Jo jobba, de e helt fel tidpunkt att jobba ju.

Iiiiiiirriterande, min käre fader håller på att göra hål i en vägg i källaren precis här under. Ett jävligt otrevligt ljud kan jag be att få tala om.

Adjö!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback