Onsdag

Onsdag today, dendär dagen då man, iaf jag tänker att hälften av veckan har gått fast att den inte har det.
Fast helgen räknas inte riktigt, denna helgen kan nog föresten bli en trevlans helg !

Jätte konstig känsla idag när jag vakna.
Jag brukar för det mesta vakna i omgångar, den första gången tiidigt för att någon i resten av familjen alltid ska upp och då inte är speciellt tysta. Men idag trodde jag inte på vad klockan var när jag vakna.  Jag tittade på klockan för att se vilken tid de dära jäklarna idag hade väkt mig på , haha klockan var halv tio. Mitt rekord i att sova länge i sträck på en lång tid haha. Det var helt tyst och mörkt, kändes som klockan var sex och att både min väggklocka, mobil, och väckarklocka gick fel. Men icke icke.

Jag som idag hade ställt in mig på att lägga mig en stund i solen innan det bar av till skolan. Men vart är solen om jag får fråga? Inte i vår trädgård över solstolarna iallafall, illa!

Imorgon har jag prov, mitt andra prov, mitt sista prov denna terminen. Fasiken vad man har varit bortskämd med mängden prov denna terminen. Eftersom de har varit så få prov borde jag ha kunnat plugga som fanken på dessa, har jag gjort det? Nä.
Två prov på en hel termin, de borde man kunnat ha lägga ner en massa energi på, lättare sagt än gjort tyvär haha.
Aja!

 
Haha, känns som att om jag ska ha en video så är ofta antingen "orginalvideon" jätteful eller så finns "orginalvideon" inte, utan bara en massa skit.

Ha en bra dag :)
Tjingeling!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback