Lång blev kort

Idag var en dag som jag trodde skulle bli enormt lång och seg, men konstigt nog har den gått riktigt snabbt.
Var i skolan mellan åtta och nio typ och gjorde provet. Gick hyfsat tror jag , sen hem och somna i sängen framför skilda världar som jag inte förstod allt för mycket av, gick ut och läste i solen och sov lite till, städade mitt rum, denna gången på riktigt haha, kokade makaroner och stekte falukorv och sen poff var klockan 17.06 och jag satt på bussen till stan. Blev en runda där med Emelie och sen en määttande bakad potatis, trevligt värre =) !

Haha såg precis när Perrelli sjöng, när hon var svart och vit såg hon ut typ precis som en tjej på ett omslag till en bok jag dumt nog läste när jag var yngre. En jätteläskig bok om en tjej som spökade i nått hus. Jag hatade framsidan av den boken och la alltid den neråt med baksidan upp istället för att slippa se henne.
Perrelli såg typ ut som henne, alltså läskig.

Nu börjar jag allt bli lite trött här, men känns på nått sätt tråk att gå och lägga sig nu när jag imorgon kan sova hur länge jag vill, alltså får jag va uppe ett tag till.

Imorgon är det fredag, ska bli trevlans :)!


Tjingtjong!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback