Gräsmatta

Idag har jag funnit min favorit gräsmatta.
Denna gräsmatta finns i Djupadal och den gräsmattan har jag gått förbi hur många gånger som helst. Från att jag varit miniliten och alla gånger gått och handlat med mormor på konsum till alla gånger jag har gått där till och från Anton.

Den gräsmattan känns på ett konstigt sätt väldigt bortglömd. Antar att jag väll alltid har tyckt att den var mysig. Men idaag gott folk så slog jag mig ner där med Anton, en filt, glass, tre kanelbullar,torra mariekex och där fastna vi ett några timmar. Min absoluta favorit gräsmatta för tillfället, min första favorit gräsmatta också kanske ska tilläggas.

De var lite kul, jag cyklade till Anton, och på vägen dit mötte jag en mammaaktig kvinna, och på vägen hem mötte jag samma mammaaktiga kvinna. Tänk att vi lixom har bestämt oss för att cykla typ exakt samtidigt, inte kloookt haha.


    


Kommande dagar har ljusnat lite, det tackar då jag för :)

Idag är det sanningens ögonblick, igentligen ett rätt korkat/töntigt program och man kan ju undra om det är sant. Men jag vill att någon ska komma så högst upp som man kan, vill fasiken veta vad den sista frågan är!
Näe, nu ska jag duscha och sen ta mig en kopp teeeee!

Tjingeling!

Kommentarer
Postat av: Caroline

Ser ut som att ni haft en riktigt trevlig dag! Mysig grsämatta btw ;) Sanningens ögonblick är baaaall. tack för att du nu påminde mig om att det är snart ;) puss

Postat av: Anonym

snart tror jag att Anton lyfter:) haha

2008-05-29 @ 20:59:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback