.

För 5 år sedan...
Haha, fan va svårt. Men ja huum... för fem år sedan gick jag i åttan på Sundsbroskolan. Det är ju jättesvårt att komma på vad jag gjorde för fem år sen. Kan fasiken bara komma ihåg att jag gick på Sundsbro och att det inte var speciellt kul. Men antar att jag gjorde något annat än att gå omkring där, frågan är vad haha.

För 3 år sedan...
Hade jag precis typ fyllt sjuttot, blitt tsm med Antevante och jag gick i ettan och hade första sommarlovet på gymnasiet att se framemot. Sommarjobbade på dagis med en världskatastrofdålig "ung i sommar lön" på 28 fattiga kronor.  

För 1 år sedan...
Var allt för jävla skönt. En jäkla förväntan inför studenten. Vi räknade ner dagar, hade studentfikor och var allmänt förväntansfulla på den wunderbara dagen som skulle komma.

För 3 månader sedan...
Det var februari. Men det var inte sån "katastrof" om att allt var skit med väder och sådär som de har varit något år, när man verkligen bara ville att det skulle bli vår direkt.  Men jag började nog iaf typ vid den tiden räkna ner till att vi skulle åka till Egypten kan jag tänka mig. Annars var det inget spec som hände vad jag kan komma på.

Igår...
Var det ganska soligt, en onödog sväng till skolan, bowling, glassätning och en massa prat.

Imorgon...
Ska jag skriva prov, borde plugga till det nu men det är vi sånna här tillfällen när jag borde plugga som sånt här onödigt känns lockade att skriva. Efter provet ska jag förhoppningsvis sola i trädgården om solen visar sig. Sen måste jag köpa strumpbyxor och morsdagpresent i stan och senare blir det antagligen en fika.

Om ett år...
Hoppas jag att allt är frid och fröjd, att jag har varit ute i viiida världen, har en trevlig sommar framför mig att njuta av innan jag börjar plugga något trevligt och att jag börjar planera att hitta mig en trevlig lägenhet!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback