En vandrande fredag

Idag var det detdära lite konstiga igen när jag vaknande. Jag vaknade halv tio och var helt säker på att klockan var sex eller något. Men nä, klockan var halv tio.

Känns som att jag har vandrat runt heela dagen lång i stan med min kära systeryster och jag har ont i fossingarna måste jag erkänna. Blev väll något trevligt inköp, men iget såntdär jippyinköp precis.
Har blivit en liten vana nästan att käka glass vid kanalen nu och det är ju gott!

Ikväll verkar det som att det blir en liten impuls runda till lilla torg, kan ju vara trevlans, det som är minst trevlans är att jag inte ser fram emot att sätta ner fötterna i ett par skor. Så man kanske skulle gå och byta ut mjukisarna mot något.

Trevlig helg på er, Tjingtjong!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback