Ännu ett tidsfördriiiv

1. Hur lång är du? 1,65?
2. Vad vill du bli när du bli stor? Något med grafisk design / layout  
3. Vad pluggar du? Mediakommunikation, bildbehandling och grafiskkommunikation
4. Har du långt hår? ja
5. Vilken hårfärg har du? mellanbrunt/blont, vetefan riktigt.
6. Sminkar du dig?  ja
7. Har du haft sex senaste månaden? ja
9. Vad har du för färg på dina underkläder just nu? Svarta
10. Har du kysst någon idag? nej

11. Har du haft telefonsex den senaste månaden?

FAMILJEN:
1. Bor dina föräldrar ihop? Jao
2. Vem är bäst, mamma eller pappa? Hehe, beror på vilket humör dem & jag är på. Näe men båda är lika bra!
3. Hur många syskon har du? En lilla systeryster
4. Vad är det senaste du sa till din pappa? "Är kiwi ute eller inne?"
5. Vilken mat lagade din pappa senast? Grillade fläskfile
6. Hur många ställen har du bott på? Två
7. Vem i din familj stör du dig mest på? Dedära beror allt på hehe
8. Vilken familjemedlem är snällast och mest omtänksam? Sandra
9. När hittade du senast på något tillsammans med ett syskon? Hum, vi hittar på saker lite då och då :)


KOMPISAR:
1. Har du kontakt med någon kompis sen dagis? Nope
2. Har du kysst nån kompis? Ja
3. Vem har du varit kompis med längst av dem du umgås med idag? MuffanCarro
4. Vem känner dig bäst? Familj & anton
5. Längsta tid du varit osams med en kompis? Ingen aning hehe, vet inte ens när jag var riktigt ovän med någon?
6. Skulle du säga till en kompis att du hatade hans/hennes tröja om du gjorde det? Nja ja, jo, de skulle jag kanske, eller kanske inte, kanske helt enkelt haha.
7. Känner du dig tvingad till att umgås med vissa kompisar?


 SKOLAN
1. Vad heter din skola? Komvux kronborg hehe
2. Vad heter din favoritlärare? Har ingen favoritläarre
3. Vad är ditt favoritämne? Iaf inte kemi, fysik och sånt skit
4. Snyggaste läraren på skolan? Haha ingen aning, har inte sett alla på skolan ens. Tvivlar på att där finns någon snygg.
5. har du bra betyg?
Bra är kanske att ta i, men de e väll inte helt katastrof heller
6. Tråkigaste ämnet? Fysik eller nått sånt antar jag
7. Har du skolkat mycket senaste året?  Nä
8. Hur tar du dig till skolan? buss buss
10. Har du gjort mer än kyssas med någon när ni varit i skolan? Nä, har inte ens kysst någon när jag varit i skolan.

RANDOM:
1. Vet du vem FATO är? hu? nä
2. När tuggade du tuggummi senast? torsdags kanske
3. När var du på semester senast? för några veckor sen
4. Vilken färg är det på din tandborste? En rosa med en "prins groda" på haha :) så söt så!
5. Är ditt hår tråkigt? Ibland nä, ibland verkligen ja, ibland vill jag klippa av skiten!
6. Vad har du för påslakan just nu? Svart med vitt blommönster
7. Vem såg dig naken senast? Hehe Anton antar jag
8. Hur ofta duschar du? För det mesta varje dag.
9. Gillar du BUBBEL ROLLE? Haha huu?
10. När ska du gå och lägga dig? När jag skrivit klart detta och om jag lyckats bli trött då
11. Vad har du på dig idag? just nu mjukis och tröja
2. Har du bytt om idag? Hehe ja.
3. Favorittröja? ingen aning
4. Sexigaste klädesplagget på andra könet? Hum? jaa, vet inte riktigt, beror allt på. Men inget komplicerat eller för "fint" iaf.
5. Har du gett bort kläder nån gång? jao
6. Har du ångrat ett klädköp nån gång? Haha yees
7. Har du handlat kläder genom internet? Nope
8. Har du ljugit om bh-storlek nån gång? Hehe, näe vet inte ens helt 100 vilken storlek jag har, jag chansar lite typ hehe.
9. Fulaste plagget andra könet kan ha? hum..typ...jadu.. det finns mycket som folk inte passar i. Men riktiga "rikemans och snobb" kläder rakt igenom går inte hem!
10. Vad använder du för skor? Olika
11. Vilka kläder trivs du bäst i? Trivs gör jag ju bäst i mjukisar, men annars jeans och linne / t-shirt / tröja


VÅGAR DU:
1. Skrika åt dina föräldrar? Ja
2. Klä dig annorlunda? Om det är nått jag gillar skulle jag, men skulle inte sätta på mig nått jag inte gillar bara för att vara annurlunda
3. Ta bort en spindel? Ja
4. Visa dig i bikini/badbyxor? ja
6. Ge dig på utmaningar? Beror på vaad?
7. Ha sex på offentlig plats? Ja, men igen, de beror ju på vaaar!
8. Se en skräckfilm själv? Nä, det hade jag helst hoppat över!
9. Äta småkryp? Någon delikatess måste det ju finnas någon stans. Men som vardagsmat, nä.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback