Torsdag

Idag är det torsdag men det känns som fredag !
Igår var det en kvällsfika med Emelie, Carro och Lii, trevlans trevlans måste jag säga =) Idag var det en lunch med dessa igen, fast en Sara istället för en Lii, det var trevlans trevlans det med måste jag säga =) !

Vad har hänt med vädret föresten?

Tiiidigt imorgonbitti tuffar tåget till Stockholm. Jag är riktigt sugen på att handla en massa så kan ju hoppas man hittar något , sist blev det endast en t-shirt haha.
Näe om man skulle ta och packa lite?

Tjingeling!

Kommentarer
Postat av: Emelie

Haha men du vet hur jag är, det är ju en stor sak, men jag har ju en tendens att vara lite ironisk ;) Haha jadu bilturen var en upplevelse... började med att jag glömde körkortsbeviset och fick köra hem igen :D Det var minsann läskigt! Men ändå spännande ;) Aa det gör vi =) Hoppas ni får en supertrevlig helg tillsammans! Hälsa tillbaks ett litet hej till anton ;) Boken hittade jag och den inhandlades tillsammans med inbjudningskort =) PUSS OCH KRAM Ta hand om er! // Emsään!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback