Tisdag

Idag har det varit en megaslapp dag, rätt trevlig faktiskt ! Känns skönt och kul att hela denna veckan bara är trevligheter :) ska då inte jobba en enda dag denna veckan!
Skolan i en och en halv timme, min pappa garvar alltid när han hör hur mycket jag anstränger mig om dagarna.
Sen blev det en sväng hem till Anton och käka bullar, sova och kolla Jackass, haha dem är rent störda men kul är det ! Sen tänkte jag att jag fick vara liite duktig så jag gick från Anton till Mobilia, de va rätt skönt för det var sool !

En sak som jag inte fattar är varför det jäkligt ofta börjar kliar på mina ben när jag är ute och går längre sträckor? Det är samma när jag cyklar på grusvägar, då kliar det som fanken i händerna, på armarna och på benen. Varför gör det lixom det haha? Vad är poängen?

image215

Sist men inte minst
: Ett stort jäkla grattis till Emelie som tog sitt köööörkort today :) Hurra Hurra Hurra :) !

Tjingeling
gott folk!


Kommentarer
Postat av: Caroline

haha, så länge det inte piffarochpuffar så ;) mohahaha! Kli Kli på dej! ♥

Postat av: Emelie

THANKS LINA (L) :) Haha du är kanske allergisk mot motion =) Seees ikväll, det blir megamys!

2008-03-12 @ 12:39:31
URL: http://endagsomdenna.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback