Snorit och så

Haha, de e väll bara så typiskt. För någon dag sedan tänkte jag lite trevligt för mig själv "de var jäkligt längesen jag var sjuk eller hängig". Meen vad hände då igår när jag jobba? joo jag brumma omkring där och kände att jag började få ont i halsen, jippy lixom ! Idag har jag vatt SNORIG, seg i huvudet, fryser och har klii i öronen. Dock försvann halsonten vid typ tolv haha! De är alltid lika mysigt när man vaknar efter en natt när man har andats med munnen typ hela natten, då är det sandpapper som gäller i hela munnen, äckel.

Efter en chillande förmiddag med film, sömn, två förluster på mariocart och en VINST pallrade jag mig iaf upp till stan med Anton ett tag för att kränga lite på burger king. Sen gick jag runt och kollade efter en klocka och ett halsband. Hur gick det då kan man ju fråga sig? Det gick lika dåligt som vanligt haha. De e drygt när man vet exakt hur man vill att de ska se ut men inte hittar skitet. Eller så hittar man hur man vill att det ska se ut, men då är det guld där jag vill att det ska vara silver. Det som är ännu värre är när man hittar de som man vill att de ska vara men då kostar det typ 558954535000000 kr, drygt eftersom jag vet att jag har sett billigare varianter som ser typ lika dana ut för längsen men som jag nu när jag såklart vill ha det inte hittar.
Och med den dära klockan, kan man inte bara sätta ihop ur och dendära "klockremmen" eller vad det heter som man vill. Orka med att hitta en fin "rem" på en klocka, men ett fint ur på en annan klocka.

När jag ändå är igång och snackar om typiska och störiga saker, så kan jag ju berätta att jag på tisdag ska till frissan. Och det är där det typiska kommer in i bilden. Man går och stör sig på sitt hår och färgen, man är alltså inte sådär jätte nöjd, men när man väl har beställt en tid så varje gång man kollar sig e speglen blir det "hum, ja men håret är ju ändå ganska fint, jag kanske pajjar det om jag gör nått nytt". Jaja, vi får väll se hur det gååår :) !

Näe, nu ska jag nog trycka upp en tampong i min ena näsborre, iaf lite papper!
Tjingeling!

Kommentarer
Postat av: Caroline

Krya på dig muffan!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback