Onsdag

Åh, haha nu e de igång igen. Ju ljusare de blir, ju svårare har jag att sova på morgonen. Idag vaknade jag första gången kvart över sex, inte bra inte bra !

Idag är det en dag och en månad tills vi åker till Egypten. Det känns inte så. Speciellt inte när man tittar ut och det är snööö. Jag tänker att när vi kommer hem därifrån är det varmt och typ sommar. Men de går inte riktigt ihop, eftersom att det då ska vara sommar om en månad, en vecka och en dag.  Mest sugen e jag på att snooorkla och sooola !

Vad jag vill nu är att det ska komma en trevlig liten uppenbarelse om vad jag ska göra efter sommaren. Nu e de bara jobbigt haha.

Usch, idag är jag inte alls sugen på att gå ut och ta mig till skolan. den första lektionen kommer bli mega tråk känner jag.

Tjingeling

Kommentarer
Postat av: CAZZIS

Godmorgon, ha en underbar dag! ;)

Postat av: Caroline

Ja, man vaknar skit tidigt ;) Ska bli skönt att ställa om klockan på söndag :D då får man kanske sova lite längre ;) Åh, ja din gris! Jag vill också utomlands!!!Ses in schoooll! Ha en trevlig första lektion ;) pusspuss

2008-03-26 @ 11:53:03
URL: http://caallin.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback