Lördag

Hej hopp, idag är det en lördag. En bra sådan !
Nästan precis kommit hem från jobb utan huvudvärk, det är inte många gånger på sista tiden det händer. Men idag hände det, tackar och bockar. Extra härligt att veta att det är lördag och bra ob, ännu härligare är att jag jobbar imorrn med (hur nu härligt kan användas i samma meing som att jobba), ännu mer ob. Då går det allt lite lättare juuubbelijubba !
Jag ser dock inte fram emot en sommar med en massa jobb. Men veem vet, denna sommaren kanske även min muff infinner sig där hehe ;) !

Idag kändes de faktiskt satans bra att köra bil. Kom innefrån kylan ut till en bil som var helt ljummen av solen, treevlig musik i stereon och soolen bara skeeeen :) ! Jag kände mig rätt vuxen faktiskt haha !

Nu ska jag duscha och bli ännu rödare i ansiktet haha.
Tjingeling

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback