Hemma från tha Stockholm

Jahapp, då var man hemma efter en helg i Stockholm. Då kan man inte längre se fram emot det, tråk. Men nu går tankarna mot Egypten!

Det har iallafall varit trevlans trevlans. Fick shoppat som jag ville, de e inte klokt ibland vad man kan bli glad bara av att shoppa haha. I globen var det ööös, de blir lite konstig känsla imellanåt för det blir lixom liiite av känslan när man tog studenten, skön känsla :) !
Vi har käkat de största pizzorna jag någonsin har sett och ätit.

   



Tänk att det är lov nu, känns inte direkt som det. Verkar ju inte som vi har något mysigt väder att se fram emot. Det suger!

Näe, nu måste jag sluta. Sandra är arg haha!
Tjingeling


Kommentarer
Postat av: Lina

ha en härlig månadg :)

Postat av: Dress Like a Princess

ååh jag vill också till stockholm :)

2008-03-17 @ 10:59:32
URL: http://dresslikeaprincess.blogg.se/
Postat av: Caroline

haha, det blev två pizzor var eller ;)!? du träffa inte på bjöööööööörn =D? pussi

2008-03-17 @ 12:48:05
URL: http://caallin.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback