Haha, en daaaagens!

DAGENS VILL : Sitta på tåget till Stockholm.
DAGENS KLÄDSEL: Vitt linne, svart tröja. Innan idag jeans, nu rosa "snobbensidenbyxor" som mamma och pappa inte gillar haha.
DAGENS DOFT: Inte äckligt hoppas jag iaf.
DAGENS FRISYR: En hästsvans, väldigt ovanligt ;)
DAGENS HÄNDELSE: Jag ska ta mig och träna. Det känns för första gången på jäkligt länge hyfsat kul.
DAGENS LÅT: Turistens klagan haha =D. Jag garvar alltid när jag hör den, där är ett skratt som är så sjukt likt Sandras skratt när hon skrattar riktigt mycket, glääädje =D!
DAGENS HÄNDELSER: En lektion i skolan, en sväng i stan, bakat scones (vad är felet, de blir inte lika dana som de brukar haha?), kollat på film och suttit här.
DAGENS SAKNAD: Jag saknar allt Anton lite faktiskt ;)
DAGENS DUMMASTE: Det finns korkade personer i vår klass. Fast de e iof ganska bra, för de e rätt skoj! Och att jag enligt datorn stavar fel till hyfsat heela tiden.
DAGENS SJUKA: Sjuk och sjuk, jag har ont i huvudet och är hyfsat trött.
DAGENS DROG: Njaeee, får kanske bli "gröna drömmar".
DAGENS ROLIGASTE: "Sandra skrattet", Carros "god jul" sms eftersom att jag just då inte fatta ett skit och lite halvt trodde att de va ett väldigt tråkigt och opersonligt sms som var försenat sen i jul haha!
DAGENS KÖP: Inget. Eller jo visst fan, jag har köpt en ny sminksak som va slut här hemma.
DAGENS GODIS: Nått naturgodis som låg i skåpet här hemma. Idag har jag även föresten fått för mig att jag bara ska käka godis en (?) gång i veckan. Anton tyckte jag var tråk när jag sa det haha. Vi kommer med ganska stor sannolik bli feta om vi skulle flytta ihop haha.
DAGENS VÄDER: Haha, jaaa vad ska man svara på det? Soligt, fint, varmt där det är lä, skitkallt, pisseväder och snö. En jädrans blandning helt enkelt haha.
DAGENS HUMÖR: Glad, fast trött på huvudvärken.
DAGENS ORD/FRAS: De får nog bli hyfsat haha!
 
Tjiiiiiiing =) !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback