Den tiden den tiden..


  • 20 (snart) år sen jag föddes.
  • 18 år sen jag fick mitt ärr i pannan.
  • 15 år sen Sandra föddes.
  • 10½ år sen vi flyttade från Kulladal.
  • 8 år sen farfar dog.
  • 5 år sen "packat och klart" - Hundspann med pappa.
  • 5 (till sommaren) år sen vi började umgås med Martin & co.
  • 4,5  år sen jag var i Grekland med familjen.
  • 4 år sen jag träffa Anton för första gången.
  • 4 år sen jag var "Systrarna muff med fluff" med Carro.
  • 3,5 år sen jag börja gymnasiet.
  • 3,5 år sen jag börja umgås med Sara. Där hon satt på en bänk utanför en sal efter ett prov med sin gröna Adidas tröja? eller var det conversen som va gröna? både och?
  • 3 år sen jag var i Thailand med familjen
  • 3 (typ) år sen jag var på bio med Anton för första gången och sen började umgås med honom.
  • 3 (om ett tag) år sen jag blev tillsammans med Anton
  • 3 (till sommaren) år sen jag var i Stockholm med Sara, Carro och Pära.
  • år sen jag hade körtelfeber.
  • .....(? jag glömmer alltid och blir aldrig klok på när det var, har försökt hitta de i gamla blogginlägg på lunar, men de va inte det lättaste) år sen Lallandia med lite folk av varje hehe
  • 2 (om ett tag) år sen jag och Carro hade 18:års fest.
  • 2 (till sommaren)  år sen vi fick Kiwi.
  • 2 (till sommaren) år sen jag sommarjobba på sjukhuset. 
  • 1 ½ år sen jag var på Mallorca med Anton.
  • 1 år sen jag var i Stockholm med Anton
  • 1 år sen jag skulle till Etage med Emelie och Lii men inte kom dit för att det var ett jävla väder.
  • 1 (om ett tag) år sen jag började på trucket.
  • 10 månader sen vi tog studenten.
  • ½ år sen jag va på Kreta med Carro, Sara, Anton, Jensen, Tegle och Macke.
  • 1 månad sen jag tog körkort.
   

Haha, ja de e verkligen sjukt. Vissa saker känns verkligen så sjukt långt borta som de faktiskt är, andra har jag ingen tidsuppfattning av alls, vissa känns inte alls så långt bort som det faktiskt är och vissa saker får jag inte ihop att de hände i "samma veva". Fast ja, jag vet egentligen inte riktigt helt hur rätt allt är haha.
Det som är lite småkonstigt är att mitt liv känns lite som två delar, ett innan Thailand och ett efter. Jag kan inte alls komma på / komma ihåg hur saker / jag själv var "innan Thailand".

Näe nu ska jag bränna min "bil-cd" haha och sen dra mig mot tv:n, Tjingeling på er =) !


Kommentarer
Postat av: Emelie

Den tiden den tiden! Det är inte klokt. Det är en hund som martins family passade ett tag för nån vecka sen =)

Postat av: Sara

Haha tror faktiskt att både skorna och tröjan var gröna :P Ack vad tiden går fort Affe!

2008-03-02 @ 13:18:49
URL: http://yours.blogg.se
Postat av: Caroline

Tiden har en magiskt effekt på oss! Lalandia var btw 2 ½ år sedan typ! ;) pussi

2008-03-02 @ 20:13:46
URL: http://caallin.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback