Den där jävla utbildningen

Plugga vidare eller inte plugga vidare?
Plugga vidare till hösten eller senare?
Plugga i Malmö eller plugga någon helt annanstans?
Plugga det eller det?
Verkar det kul eller verkar det inte kul?
Kommer jag in eller kommer jag inte in?


Jävla äckel frågor ! Haha orka. Det kan väll bara vara, inte en massa skit man måste bestämma...

Kalmar vekar allmänt trevligt bara på nått sätt och där finns en del utbildningar som verkar kul.
Meeeen isåfall måste jag fanken flytta hemifrån, det har jag för tillfället noll planer på att göra och det känns lite halv segt att pendla haha.
Jag hatar fooortfarande att tänka på "framtiden" det är äckligt skrämmande och jag vill fooortfarande att de ska finnas en trevlig maskin som kunde berätta för en vad man skulle och inte skulle !

Ena stunden vill jag en sak en annan stund en helt annan. Plugga? jobba? inte ett skit? au pair? resa? eller nått annar mojs? Det enda jag inte vill känna senare i livet är att ångra nått som jag inte gjorde ! För sen sitter man där, fast på nått sätt.
Just nu skulle tiden verkligen kunnat få stanna, för så som det är nu trivs jag för det mesta utomordentligt bra !
Ja, vad som händer efter sommaren är då en jäkligt seg, tråk, jobbig och allmänt äcklig gåta !

Tjingeling !

Kommentarer
Postat av: Caroline

Ja, ska bli spännande att se vart man hamnar till slut! På tal om utbildningar, skola för din del imorgon ? pussi

Postat av: Caroline

Okaaj! Skulle du vilja höra om det på jobbet imorgon då =)? Okej, låter bra, perfekt, vad är du sugen på pizza eller pizza ;)? Jo den lämnade vi in på målning innan thailand, men han som skulle måla den hade tydligen varit sjuk så ja, vi får väl den snart. Hoppas jag =) pussipuss

2008-03-06 @ 19:12:30
URL: http://caallin.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback