Fredag

Idag vaknade jag med huvudvärk, det är för jävla segt det!

Jag läser nu en bok om typ andar, kunna se in i framtiden, meditation, spå, änglar och lite så. Igentligen tror jag inte på sånt och när jag läser det känner jag inte direkt att det borde kunna stämma. I "vanliga fall" tror jag inte att jag skulle ägna speciellt mycket tid till att tänka på det, tror inte att jag ens skulle läsa boken. Men min mamma känner hon som har skrivit den och på nått sätt gör det så att det hela får en helt annan mening på något sätt, det känns mycket verkligare då. Det är iaf en ganska skum bok och jag kan inte direkt påstå att jag förstår allt i den, men på nått sätt så....ja, jag vetifan, bara att det är konstigt att läsa en sån bok  om onaturliga saker när man vet att det finns en "vanlig och normal" männsika bakom den som man vet vem det är jämfört om man skulle läsa en sån bok och inte veta om det var påhittat allt ihop, om det var en "galning" eller något annat.

Imorgon startar jobb för min del, känns väll sådär halvsegt. De två första veckorna kan nog bli ok iaf hoppas jag.
Så helgen kommer innebära jobb och kanske tältning =) !

Jag ångrar att jag inte sökt en skola som man hade kommit in på, någonstans dit man skulle behöva flytta för att gå. Jag tror seriöst inte att jag pallar att vara här i ett år eller något utan att komma bort ett tag. Alltså mååste jag hitta något att göra någon annanstans ett tag! Känns som det finns för lite som gör att jag vill stanna, jag vill ha och behöver nytt, iaf en del nytt!
Men ja, de e lättare sagt än gjort att komma bort känns det som, för jag vetifan vad jag vill göra.

Nu är min huvudvärk snart över känns det som iaf =)


 


Tjong!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback