Tisdag

Tjoo vad denna dagen har gått undan.
När jag kom hem nu efter detdära mötet och fotbollen i folketspark kom jag på att det gått  6½ timme sen jag åkte hemifrån, känns inte precis så.

Haha, det är fan vad vissa folk kan vara idiotiska och bara allmänt irriterande. Vuxna jävla människor. Hade lust att bara kasta sten i huvudet på dem.

Lite småstörigt att jag missade de båda målen haha. Men tyckte ändå att jag tajmade dem jäkligt bra. När jag var inne på Videomix, eller ja Hemmakväll som det nuförtiden så "fint" heter så hörde jag målet och allt det på tv:n som var där och precis när jag gick på bussen hörde man andra målen på radion.

Näe det är en dag imooorrn med, så nu ska jag bara ladda på låtar på den "nya" mp3:n som mamma var och fixa idag för att den gamla inte funka som den skulle. Istället för den gamla fick jag en ny lika dan fast med 4gb istället för 2. Haha, ska bli kul att se hur mycket av minnet jag utnyttjar.

Tjiiiiingeling!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback