Tisdag

Tjo ja, här sitter jag fast att jag skulle kunna sova åtminstonde en halvtimme till.
Vad är anledningen till det då? Joo, min syrra åkte för en timme sedan mot flygplatsen och det var ett jäkla liv här mellan henne och mamma om vad hon hade tagit med sig och inte hade tagit med sig. 
Åh jag vill med vara i den åldern, åka på språkresa och leva loppan i hoppan. Men iicke, och det kommer bli svinit tomt här hemma, illa illa!

Snart ska jag ta tag i telefonen och ringa SJ, för antingen är det en korkat typ som skrivit fel mobilnummer eller så är det en ännu mer korkat typ som har skrivit i fel mobilnummer med flit. Jag tänker då inte betala några biljetter inte.

Hoppas dagen på jubb går snabbt idag, igår var där sjukt kallt, ingen höjdare när man e förkyld för näsan rinner typ varje gång man böjer sig fram för att lyfta något.

Ha en trevlans dag, Tjingeling!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback