Söndag

Sööndag today. Haha lite kul att jag i onsdags satt och klaga över kommande dagar, att de inte skulle hända något och bli tråk. Men tycker att det har varit trevliga dagar måste jag säga.
Igår blev det en megasnabb runda till stan igen, resten av dagen låg jag typ i hängmattan som pappa satt upp och läste, kvällen spederades med Therese på möllan, trevlans trevlans :)

Nu ska jag snart bege mig mot skooopunkten oh se om de har några trevliga budgetskor. Fast igentligen har de fasiken inte så jävla billiga skor längre.

Takida är braaao!




Näe, med ett par föräldrar som av någon anledning verkar sura på mig är det nog bäst att ge efter på deras tjat att de just nuu måste ha datorn haha.

Tjingeling!

Kommentarer
Postat av: http://TUMADRE.blogg.se

Jag är ledsen om du inte vill ha "reklam" men jag är med i en tävling där den tävlingsdeltagaren som får flest unika klick på sin länk vinner ett resepresenkort värde 20.000 kronor! Om du har två sekunder över, så bidra gärna med ett klick (det är allt som krävs!): www.alltforforaldrar.se/kul/promo/extpage/206 Då blir jag och mina barn glada för vi har aldrig varit på semester!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback