Snor

Snor, ja det är precis vad jag har i min näsa! En av de segaste sakerna med att vara förkyld är när man vaknar på natten/morgonen och man bara mååste snyta sig och ta näspray, och orkar man inte ta sig upp och fixa det måste man sova med munnen öppen och då blir man äckligt torr i munnen, illa illa!

En jubbedag kvar imorrn, sen är det tre lediga dagar som väntar. Trevlans, får se vad som komma skall de dagarna. Blir att starta med en fika imorrn iaf, sen i dagarna blir det nog ett biobesök kanske :), det var längesen.

En sak jag verkligen suger på är att leva nu. Det är en sak som jag borde bli bättre på.
Det var någon affär jag var i för något tag sen när jag helt plötslig kom på att jag faktiskt på riktigt just nu befann mig i den affären och då, ja det låter säkert töntigt haha, men då såg jag affären på ett helt annat sätt, då fanns jag i affären på riktigt utan att tänka på en massa andra saker än just den affären. Konstigt ja, men sant ja. Jag säger det een gång till haha, jag tänker på tok för mycket!
Jag vet hur jag vill att saker ska bli, och om jag tänker tanken nu att det inte komemr blir så som jag vill så blir jag lessen och arg, hum arg e fel ord, men vetifan, åt det hållet, eller nä? aja lessen iaf. Rädd kanske är ordet istället för arg? vi säger en blandning av arg och rädd, fast mest rädd?

Åhh, nu har jag det där igen, femtioåttahundratusen tankar hitom och ditom som inte kommer ut som en endaste vettig tanke/känsla utan istället mååånga fler halvdanna känslor/tankar som inte bildar ett skit.

Jag borde inse hur bra allt är igentligen. Jag ska försöka !! Men man är fan aldrig nöjd haha, äckligt mänskligt antar jag.
Äh skit i detta nu, man fattar ändå inget av det jag skrivit haha :)!

Nu ska jag mysa ner mig i sängen, ångrar nu att jag inte orkade köpa godis innan.

Och hörredudu, du är bäst !
Det ska fixa sig på nått hejdundarns sätt i slutändan.

Tjingeling och snor på er gotter folker!

Måste säga föresten att jag är imponerad av ditt ryck med löööpardojjorna Emsan.
Måste också säga att jag är imponerad över mina tre lööpartillfällen veckan innan Egypten, har inte berömt mig själv för det ännu haha.

Nä, haha, detta är ett totalt meningslöst och rörigt inlägg :) , tjing på er igen!


Kommentarer
Postat av: Äääntån

Man kan aldrig tänka för mkt Flin, däremot kan man tänka för mkt på fel saker! Du får börja tänka på roligare saker, som att MFF spelar på lördag :D

Postat av: Emelie

Haha, tack för berömmet, det uppskattas verkligen =D =D Motivation vettu! Du e grym du med Lina! Mer löpardojjor åt folket! =D Det var ingen god idé här ovan, att tänka på MFF...Anton Anton vad ska hon tänka på MFF för när hon kan tänka på lilla MIG! =D

2008-06-26 @ 21:32:17
URL: http://endagsomdenna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback