Onsdag

Oj, vilken lång tid det tog innan jag kom på vilken dag det var idag. Men ja, onsdag är det ju !

Sooolen fortsätter att skina, vilket är trevlans trevlans :)!
Idag har jag varit i stan med Anton. Han letade febrilt efter en t-shirt vilket såg mörkt ut haha, men tillslut hittade han sin "die brat die". Jag åkte till stan för att hitta något bättre än det som jag hade hemma att ha på mig imorrn, hittade dock inget vilken kanske inte var så konstigt eftersom jag samtidigt som jag behövde hitta något inte ville hitta något eftersom jag idag tog mig en titt på mitt konto, där såg inte så ljust ut. Idag har jag alltså kollat typ 97% på killkläder och 3% på tjejkläder. Måste säga att det ibland verkar som det hade varit mycket enklare att hitta kläder om man hade varit en kille.
Jag fyndade iaf ett par shorts som jag har kollat på innan. Skillnanden från innan var att de nu kostade 49:- istället för 299:-. Det är bara till att tacka och ta emot =) ! Och jag hittade jag en bok som det nog skulle passa fenomenalt att köpa och läsa.

Sen var jag förbi hemma hos Sussi en runda mitt i förberedelsebaket och lämna ett studentkort. 
Åh, jag vill med ha dagen före studenten!
Men framförallt ville jag när jag såg studenterna på stan idag gå omkring och skriiika, sjunga, skratta, vissla och allt detdära....jag VILL IGEN! Det är fan både lycka och sorg när man ser dem haha. Men dem vi såg idag var det ganska dåligt drag i måste jag säga. Vi får se hur dem är i Helsingborg imorrn =) !

På tisdag är det nytt sånt där Au pair möte. Får se om de blir att jag kommer dit eller om jag tar fel på dagar, inte kan, eller att folk blir sjuka haha.
Ska ju bli intressant och se om typ ett halv år vart jag befinner mig. Antingen befinner jag mig eller så befinner jag mig inte alls på det stället som jag borde befinna mig på.
Vissa dagar pissar jag typ på mig av tanken att åka och vill inte alls och vissa dagar när jag är trött på både det ena och det andra vill jag åka dagen efter och bara komma bort. Jaa, vi får väll allt se hur det blir detdära.

Snart ska jag bänka mig framför lost som det idag tydligen är dubbelavsnitt av. Jag har typ slutat följa det så när man väl tittar på det fattar man inte ett skit, men men de går inget annat på tv vad jag vet så.

Tjingeling på eeer!

Times have changed and times are strange
Here I come, but I aint the same

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback