Natt

Johopp, här sitter jag i natten.
Haft en muchu trevlans trevlans kväll med Therese. Mat och bio. Egentligen skulle vi käka på ett ställa med grekisk mat som skulle vara jättegott enligt Therese, men när vi kom dit hade de semesterstängt och det kom hon på då att hennes mamma sagt någon vecka tidigare haha. Men smart som Therese ändå är kom hon på att de brukar ha erbjudande från burger king på biobiljetterna haha. Burger king är alltid gott så vi knallade snällt dit och åt lite billigare ;)!

Sex and the City-filmen var bra. Men det är en sån film som det känns som att folk har en himla "hysteri" runt. Det är lixom klart att alla ska tycka om den, tycker man inte om den säger man säkert att man tyckte om den bara för det har varit ett himla snack om den och hela den faderullan. Fast ja, återigen den var faktiskt bra, trevlans, lite tårig och skrattig, så vad snackar jag om?  
Jag är inte ett fan av serien, kanske därför jag inte förstår varför folk kommer sjukt uppklädda och smäller med champagneflaskor i salongen haha.
Vill killar ragga eller glo på tjejer så ska de ju definitivt vara utanför innan bion, inne på bion, eller utanför efter bion eller vid alla tillfällena. Det var tjejer överallt tyckte jag. Till och med när vi var inne på herrtoan var majoriteten tjejer.

Måste säga att det är så sjukt skönt ibland att sitta på bussar och lyssna på musik.
Nu på vägen hem blev jag för tillfället sjukt festa&dricka sugen, så kan det vara.

Kanske att man skulle ta ett besök i sängen nu, den känns kall men de får gå för jag börjar bli trötter!

God natt :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback