Midsommar

Midsommar today och det traditionella regnet som ska falla på midsommar faller haha.
Jag äter iaf för tillfället sjukligt goda jordgubbar. Världsklass jordgubbar måste det vara, det är iaf de godaste jordgubbarna jag käkat =)!

Igår och idag har varit sjukt välbehövliga dagar! Jag har skrattat på riktigt och jag har för tillfället huvudet över ytan igen känns det som.
Igår var det filmdag med Anton, vi köpte filmer, vi kollade filmer, vi krängde och en av filmerna var riktigt bra, "Almost famous". Egentligen vet jag inte varför den var så bra, den bara var det ! Jag skulle fasiken med vilja vara en groupie till rockband, kanske något man skulle satsa på till hösten när jag vill iväg haha.




Gilla filmen, gilla låten!

Glad midsommar på er iaf, nu skiner solen till och med =)!
Tjingeling!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback