Hej och hå

Ibland e det äckligt jäkla skönt att vara själv hemma, idag är här inte en människa hemma. Och idag är det tråk, Sandra skulle faasiken ha varit hemma nu haha, det hade allt varit roligare kan jag säga!

Fan vad det blev mörkt här nu, måste nog faktiskt gå och tända lite lampor. Nu kommer nog snart världens regn att släppas över vårt hus känns det som.
Ja haha, där kom blåsten och regnet!

Och där kom åskan med !

Vet inte riktigt vad jag ska fördriva denna dagen med, det återstår att se. Kvällen är räddad men dagen är inte mycket att hurra för, inte än iaf.
Nä, nu ska man väll inte vara sån, jag e ledig och ska försöka ta vara på det! Blir bara så jädrans rastlös när det inte finns nått att göra, men nä, nu ska rastlösheten och "jag går och väntar på något men vet inte vad" känslan bort!

En riktig storstädning av rummet skulle behövas, jag kan baka kanelbullar som jag varit sugen på hela veckan, jag kan ligga i soffan framför tv:n, jag borde skriva"brev" och skicka omkring, men för det har jag noll i motivation för det känns som en skolgraj.

De blir till att städa och baka kanelbullar. Haha hemmafrukänsla på det, nu skulle man bara haft en sån där "porrig städardräkt" att klämma ner sig i, en sån gammeldags dammvippa i handen och sen slänga saker på golvet som man var tvungen att böja sig ner för att plocka upp så att man skulle se hela ruuumpan. Hade jag haft det skulle jag ha garvat mig genom hela städningen tror jag, det hade varit något! Någon som vill joina?
Jag erkänner att jag skrattar för mig själv !

Tjing!

Så klaart har vi ingen jäst hemma.
Antingen är det ett tecken på att jag inte ska baka eftersom jag suger på både det och laga mat, eller så är det ett tecken på att jag borde ge mig ut en sväng och köpa det ?
Jag satsar på att köpa det!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback