Däänemark

Igår var jag i Köpenhamn med Antonton. Och man kunde då inte direkt tro att det de senaste veckorna har varit övervarmt, för det var det då inte där igår. Det var ganska kallt! Och vi åt ingen god mat, där vi åt var det föresten också kallt haha.
Men men, det var en väldans trevlig dag iaf och jag fick köpt mig två t-shirtar.  En t-shirt som jag är muchu nöjd med och en annan som jag inte är sådär super nöjd med haha, men men den va billig och jag köpte den bara för att det bara fanns en kvar i min storlek just då och jag inte orkade lägga undan den och senare så orkade jag inte lämna tillbaka den. Så nu ligger de båda bland resten av mina bra och mindre bra kläder i garderoben.

Idag har det varit mest chill, det är inte klokt vad "mycket" längre jag sover nu när jag har min kära svarta rullgardin (vem har föresten kommit på de vita rullgardinerna? värdelösa i vilket fall som helst!)
Sen var det en väldans snabb lunch i stan, sen hem igen och tog mig en liten runda med Sandra och käka mjukglass, smarrit värre!

 

Näee nu ska jag sätta in lite foto och käka upp rester av godis hade jag tänkt!


Tjing!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback