Tramp

Trevlig dag idag =)
Vet inte helt varför, antagligen till stor del för att jag har slutat två, men de senaste jubbdagarna har varit ovanligt trevliga. Eller trevliga är till att ta i, lite fel ord kanske. Men de har gått ovanligt lätt eller vad man ska säga.

Eftermiddagen/kvällen har spenderats med Therese. Trampa trampebåt, käkat och blitt mätta. Trevlans värre.
Det finns två bra saker med komvux, det är mina första MVG och Therese haha ;)!

 
   
  


Det badade tyskar i kanalen, omysigt värre.

Nu ska jag nog krypa ner i min säng och kolla på något, ska bli kul och se hur mycket jag hinner se innan jag somnar, kommer säkerligen gå snabbt. Men det är bra det !

Jo en annan sak, i förrgår tror jag att det var satt jag och kolla på en kille som stog utanför bussen, ingen som jag sett tidigare. Och idag har jag sett han två gånger på två olika ställen. Vet inte vad jag vill ha fram av detta haha, bara att det är "konstigt" att man ser en person tre gånger på två dagar som man aldrig tidigare har registrerat att man har sett.

Näe, mot sängen =)

Tjing!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback