solen kommer

Åh, fy vad skönt det är att ha kommit hem nu. Idag var det seegt på jobb. Iaf de första fyra timmarna, segesegt. Sen gick det ganska undan som det brukar göra. Men nu är jag hoome =)!

Och ooolalala, vad är det man ser i tidningen, soooolar ! Visst det stämmer då inte alltid med detdära vädret, men denna gången väljer jag att tro på att det blir fint. Speciellt bra är det eftersom att jag ska ge mig ut och paddla och då också förhoppningsvis bada. Det blir en ganska stor aning roligare om solen steker än om regnet regnar! Aa, ska allt bli trevligt =)!

Idag skulle vi egentligen ha gäster, så jag har varit inställt på riktigt god mat. Men de blev inget med gäster och därför tydligen inte dendär goda maten. En stor besvikelse, illa illa!

Nu har jag jobbat  5½ vecka och har som minst 3 veckor kvar. Var i helsicke har dem 5½ veckorna tagit vägen? Snart är det Augusti med. Och väldigt snart måste jag ta ett beslut. Beslut är något som borde stoppas upp i röven, beslut suger. Iaf dem som är stora, eller nä de behöver inte vara stora, men de besluten som i det stora hela spelar någon roll. Fast ja, alla beslut som man inte är säker på suger.

Näe, en dusch nu efter jobb är väldigt välbehövlig skulle jag tro.

Farväl jupiteeeeer

här på gatan där jag gömmer mig
har hösten börjat tidigt
du hör vindarna från slummern
mellan grenar och blad
har du vaknat efter kraschen
har du samlat dina saker
när förtrollningen är bruten
är det dags att ge sig av


Tjingeling på er =)!




Kommentarer
Postat av: Emelie

Ah DEN filmen LINA! ÅååH!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback