Långe dag

En långedag idag fast att jag slutade klockan två, kom dock inte hem förrens fem timmar senare klockan sju. Ganska segt. Men på dem fem timmarna blev det en liten runda i stan, en bakad potatis, klippning och en jävla massa skoskav. Imorrn är jag föresten ledig så det spelar inget värsta stor roll att de blev "sent" att komma hem.
Vad morgondagen har att bjuda på återstår att se, hoppas på sool iaf =)!

Idag såg jag en satan i gatans söt familj som satt och åt. Mamma, pappa och tre barn. Och dem alla var punkklädda och den lilla killen hade en grön tuppkam. Sött värre.

Näe, att sätta rumpelumpan i soffan framför tv:n nu kommer att sitta perfekt. Lite massage till det skulle göra så att det satt ännu mer perfekt, men jag får nog nöja mig utan antar jag.



 

Tjingeling!

Kommentarer
Postat av: Äääntån

Du och dina bakade potatisar.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback